Posted by on June 22, 2022 6:56 pm
Originally From: TowleRoad

Tags: , , ,

Published by

By Jonathan Stempel

(Reuters) – A Delaware judge on Tuesday rejected a motion by the parent of Fox News Network to dismiss Dominion Voting Systems Inc’s $1.6 billion defamation lawsuit over the network’s 2020 presidential election coverage.

Delaware Superior Court Judge Eric Davis, who last December said Dominion could sue Fox News Network, said the voting machine company can also sue Fox Corp on a theory it was directly liable for statements on the network.

Fox Corp did not immediately respond to requests for comment. In a statement, Dominion said: “We are pleased to see this process moving forward to hold Fox accountable.”

Dominion accused Fox of trying to avoid viewer defections to conservative rivals Newsmax and One America


Leave a Reply

Your email address will not be published.

live cams now